ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗΣΠροσεχώςΤρέιλερ

Γίνεται πιο αρρωστημένο το Oldboy; Τρέιλερ του the Handmaiden

the handmaiden 004a

Η νέα δουλειά του σκηνοθέτη του Oldboy, Τσαν-Γουκ Παρκ, που επιλέχθηκε για το φετινό κινηματογραφικό φεστιβάλ Καννών, έχει δυνατό τρέιλερ που συνεχώς φορτώνει μια κλιμακώμενη ένταση:

Από την πρώτη του ταινία, the Moon is… the Sun’s Dream (1992), στα I’m a Cyborg, But That’s OK (2006), Thirst (2009), Stoker (2013), ο σκηνοθέτης περιπλανιέται στο δυστοπικό και αρρωστημένο πλανήτη ενός απαγορευμένου έρωτα…

the handmaiden 002Eίτε πρόκειται για μέλος συμμορίας γκάνγκστερ που τα φτιάχνει με την ερωμένη του αφεντικού του, είτε για έναν ιερωμένο που λόγω αποτυχημένου πειράματος αποκτά τη δίψα βρυκόλακα, είτε μιας κοπέλας που νομίζει ότι είναι cyborg κι ερωτεύεται έναν άλλο ασθενή της ψυχιατρικής κλινικής o oποίος νομίζει ότι κλέβει ψυχές… Στον Παρκ αρέσει να προκαλεί παίζοντας με τις κοινωνικές δομές, πετυχαίνοντας πάντοτε να δημιουργήσει τη δική του ξεχωριστή ατμόσφαιρα. Στοιχείο έντονο και στο Oldboy (2003), με τον άντρα που κρατείται χρόνια όμηρος να ερωτεύεται χωρίς να ξέρει ποια είναι, την κόρη του. Έντονο και το στοιχείο της εκδίκησης, τόσο εκεί όσο και στα Sympathy for Mr. Vengeance (2002) και Lady Vengeance (2005), συστατικό που απαντάμε συχνά στον ασιατικό κινηματογράφο. Στη νέα του ταινία, μας μιλά για τον απαγορευμένο έρωτα μιας πλούσιας κοπέλας με την οικονόμο της στην Κορέα του 1930.

To τρέιλερ που κυκλοφόρησε δείχνει ίσως έναν έντονο αρρωστημένο αισθησιασμό, όμως πίσω του κρύβεται ένα ρομάντζο εποχής…

the handmaiden 001Το the Handmaiden, είναι μια πιο εκμοντερνισμένη κορεάτικη εκδοχή του βραβευμένο με Μπούκερ, μυθιστορήματος της Σάρα Γουότερς, Fingersmith (Η Κλέφτρα, 2002), όπου νεαρή αθώα κληρονόμος ερωτεύεται παράφορα έναν απατεώνα κλέφτη. Η ταινία διαδραματίζεται το 1930, την περίοδο που η Κορέα βρισκόταν υπο γιαπωνέζικη κατοχή. Η νεαρή κληρονόμος Χιντέκο ζει απομονωμένη στην έπαυλη της υπο την αυστηρή επιτήρηση του τυραννικού θείου της Κουζούκι. Όταν προσλαμβάνουν την Σούκι ως νέα οικονόμο, αποκλειστική υπηρέτρια της Χιντέκο, κανείς δε φαντάζεται το δολοπλόκο σχέδιο που κρύβει. Η Σούκι και ο αγύρτης συνεργάτης της, που παρουσιάζεται στην Χιντέκο σαν Ιάπωνας Κόμης, έχουν σχέδιο να πλησιάσουν την αθώα κοπέλα, να της πάρουν την περιουσία και να την κλείσουν σε τρελάδικο. Στην πορεία όμως, η Σούκι αρχίζει να νιώθει συμπόνοια και σιγά σιγά να τρέφει ερωτικά αισθήματα για την Χιντέκο και τα πράγματα αλλάζουν τροπή.

Έτσι, ο Παρκ κρατά τη βασική δομή του βιβλίου, αλλάζοντας εποχή και ονόματα. Το βικτωριανό Λονδίνο γίνεται Κορέα του ’30, η καμαριέρα Σου Τρίντερ γίνεται υπηρέτρια Σούκι, ο Τζέντλεμαν γίνεται ιάπωνας Κόμης.

Η ταινία επιλέχθηκε από την ΑΜΑ Films για τις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες.

cinepivates

Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *