Home Cinema

Από γιάπηδες χίπηδες

Στο Wanderlust η Άνιστον πρωταγωνιστεί με τον σύντροφό της, Τζάστιν Θερού

Ή πώς η Τζένιφερ Άνιστον και ο Πολ Ραντ αποφάσισαν να παίξουν σε μια ξεπέτα επικών διαστάσεων για λόγους που παραμένουν αδιευκρίνιστοι. Το (ανύπαρκτο) σενάριο είναι τόσο κακό, το χιούμορ (ποιο;) άγνωστη λέξη για τον Ντέιβιντ Γουέιν, σκηνοθέτη και σεναριογράφο αυτής της ανεκδιήγητης ταινίας.

Ενα ζευγάρι αφήνει τη Νέα Υόρκη εξαιτίας οικονομικών προβλημάτων και αποφασίζει να μείνει σε ένα κοινόβιο.

Κατ’ αρχάς ας πει κάποιος στους Άνιστον και Ραντ ότι τα αστειάκια με τους χίπιδες έπαψαν να είναι αστεία τη δεκαετία του 1980. Φαντάζομαι ότι μετά το επιτυχημένο The Object of my affection οι Άνιστον και Ραντ ήθελαν πολύ να συνεργαστούν ξανά. Κι εμείς το θέλαμε, αλλά βλέποντας αυτή την ταινία αλλάξαμε γνώμη. Το Wanderlust είναι τόσο κακό που νομίζεις ότι βλέπεις εφιάλτη. Δεν περιμένεις από το Χόλιγουντ να κάνει καλή κωμωδία, αλλά από μία σταρ σαν την Άνιστον που μας έχει συνηθίσει σε (κάπως) πιο ποιοτικές κομεντί, αδυνατείς να πιστέψεις ότι έπαιξε σε αυτό το έκτρωμα.

Σκατολογικά αστεία, αδιάφοροι χαρακτήρες, ανύπαρκτη υπόθεση. Μείνετε μακριά από αυτή την ταινία (εκτός και αν θέλετε να δοκιμάσετε τα επίπεδα αν(τ)οχής σας).

 

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Μια σκέψη για το “Από γιάπηδες χίπηδες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *