ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

Goldfish

(2/5)

Στη χρεοκοπημένη Ελλάδα, δύο αδέλφια αναλαμβάνουν την μαφιόζικη επιχείρηση του πατέρα τους, ενώ ένας άνδρας κρύβεται κάτω από μια κουκούλα και το παρελθόν του.

Η δεύτερη ταινία του Θάνου Τσαβλή είναι πιο μπερδεμένη από την πρώτη. Ενώ στο F.L.S., την ταινία «των 100 ευρώ» είχε χρησιμοποιήσει ένα μικρό σεναριακό εύρημα για μία ταινία πολεμικών τεχνών, εδώ γίνεται προσπάθεια να της δοθεί μεγαλύτερο σεναριακό βάρος.

Ένα εγχείρημα που, ωστόσο, δεν πετυχαίνει, καθώς τα δύο μέρη μοιάζουν σχεδόν αποκομμένα το ένα από το άλλο, ο θεατής μένει με την αίσθηση ότι ο σκηνοθέτης ήθελε να δικαιολογήσει το ξύλο του δεύτερου μέρους, ενώ οι ταραντινικές απόπειρες σε βρισίδια μετά ξύλου μοιάζουν αμήχανες.

Ο Τσαβλής διατηρεί, ωστόσο, το ενδιαφέρον προσωπικό σκηνοθετικό στυλ που είχαμε δει και στην πρώτη του ταινία. Οι σκηνές των μαχών είναι πραγματικά καλογυρισμένες (με αποκορύφωμα εκείνη στην υπόγεια διάβαση), είναι ευρηματικός, ενώ στο τέλος λειτουργεί πολύ καλά το στυλ των ταινιών «Χονγκ Κονγκ» που θέλει να κάνει, όπου ο ήρωας καλείται να αντιμετωπίσει σε επίπεδα τούς αντιπάλους του.

Το χιούμορ υπάρχουν στιγμές που λειτουργεί και άλλες που δεν λειτουργεί (συχνότερα το δεύτερο), παρ’ όλα αυτά είναι μια φρέσκια απόπειρα να δει κανείς την κρίση στο σινεμά.

Η ταινία θα προβάλλεται στις 2, 3, 4 και 5 Μαΐου στον Μικρόκοσμο.

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *