Οι ταινίες της εβδομάδας (28/2/2019)
Η οσκαρική περίοδος πέρασε και αυτή η εβδομάδα αποτελεί ευκαιρία να κάνουμε τις… επαναλήψεις μας σε όποιες από τις οσκαρικές ταινίες χάσαμε. Από τις νέες ταινίες ξεχωρίζει η νέα ταινία του Λάζλο Νέμες (Ο Γιος του Σαούλ), Δύση Ηλίου, και Η Δουλειά της του Νίκου Λαμπό με μια εξαιρετική Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου.
Δύση Ηλίου
Στη Βουδαπέστη του 1913 και εν μέσω κοινωνικοπολιτικών αλλαγών και συγκρούσεων λίγο πριν τον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο, η Ίρις επιστρέφει-άγνωστο από που- για να ζητήσει εργασία στο κατάστημα κατασκευής καπέλων που κάποτε άνηκε στην οικογένεια της. Ο νέος ιδιοκτήτης αρνείται πεισματικά να την προσλάβει αλλά η επιστροφή της και το όνομα της θα σημάνει έναν συναγερμό στην πόλη που με την δύση του ηλίου θα μετατραπεί σε έναν εφιάλτη από τον οποίο η ίδια θα προσπαθήσει να βγει δικαιωμένη αλλά και ζωντανή. Μετά τον οσκαρικό Γιο του Σαούλ, ο Ούγγρος Λάζλο Νέμες στην δεύτερη μεγάλου μήκους του αποδεικνύεται κινηματογραφιστής λάτρης ενός σινεμά παλαιάς κοπής με επίκεντρο την αναζήτηση της αλήθειας. >> Διαβάστε περισσότερα
Σκηνοθεσία: Λάζλο Νέμες
Πρωταγωνιστούν: Βλαντ Ιβάνοφ, Γιούλι Γιάκαμπ, Έβελιν Ντόμπος
Η Δουλειά της
Η Παναγιώτα είναι μια γυναίκα αγράμματη, της οποίας η οικογένεια τα φέρνει δύσκολα βόλτα. Θα πιάσει δουλειά σε ένα συνεργείο καθαρισμού και για πρώτη φορά θα δει τα δικά της χρήματα να μπαίνουν στην τσέπη της. Η ζωή της θα επηρρεαστεί με μικρούς, αλλά καθοριστικούς τρόπους. Με μια tour de force γυναικεία ερμηνεία από τη Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, η ταινία του Νικολά Λαμπό μιλά για την Ελλάδα της κρίσης και της ανεργίας. >> Διαβάστε περισσότερα
Σκηνοθεσία: Νίκος Λαμπό
Πρωταγωνιστούν: Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Δημήτρης Ήμελλος
Ζωή
Η Ζωή (Λέα Σεϊντού) είναι ερωτευμένη με τον συνάδελφό της, Κόουλ (Γιούαν ΜακΓκρέγκορ), έναν επιστήμονα που εργάζεται στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης και εργάζεται σε μία εταιρεία που έχει στόχο να βελτιώσει τις σχέσεις, χρησιμοποιώντας προϊόντα νέας τεχνολογίας. Χρησιμοποιεί τον αλγόριθμο που ο Κόουλ έχει κατασκευάσει για να βρει τη συμβατότητά τους και όταν βλέπει ότι αυτή είναι 0% θα διαπιστώσει ότι υπάρχει μια βασική διαφορά μεταξύ τους. Μια μάλλον άψυχη -αν και οπτικά ενδιαφέρουσα- sci fi ταινία που γρήγορα ξεχνάς. >> Διαβάστε περισσότερα
Σκηνοθεσία: Ντρέικ Ντορεμίς
Πρωταγωνιστούν: Γιούαν ΜακΓκρέγκορ, Λέα Σεϊντού, Τέο Τζέιμς, Μιράντα Όττο
Γενέθλια Θανάτου 2
Το ημερολόγιο κολλάει ξανά στην ημέρα των γενεθλίων της Τρι Γκέλμπμαν, του κολεγιοκόριτσου που πεθαίνει ξανά και ξανά μόνο που αυτή την φορά θα ανακαλύψει την αιτία που ζει τον συγκεκριμένο εφιάλτη. Ένα πείραμα με μία μηχανή που ανοίγει τρύπες στον χρόνο και σε παράλληλες διαστάσεις θα την κάνει να ανατρέχει συνέχεια στην συγκεκριμένη ημέρα που όμως αυτή την φορά κινδυνεύουν και οι φίλοι της εφόσον αλλάζει η ροή της ιστορίας. Θα αποκαλυφθεί τελικά ο δολοφόνος ή η Τρι είναι καταδικασμένη για πάντα; Αναγνωρίζουμε και πάλι την γρήγορη ταχύτητα με την οποία η ταινία τρέχει, μερικές ευφάνταστες σκηνές θανάτου και το νεύρο της Τζέσικα Ροθ αλλά από ένα σημείο και μετά περιμένεις αυτά τα γενέθλια απλά να τελειώσουν. >> Διαβάστε περισσότερα
Σκηνοθεσία: Κρίστοφερ Λάντον
Πρωταγωνιστούν: Τζέσικα Ροθ, Ίσραελ Μπρουσάρντ, Φι Βου
Ο Μαγικός Κήπος
Όταν ο Απόλλο, ένας ευγενικός περιπλανώμενος καλλιτέχνης, καταφθάνει στο χωριό που κατοικούν τα Ζουζούνια, δεν αργεί να αναστατώσει τη ζωή τους! O Απόλλο πέφτει στην παγίδα της Γουέντι, της ζηλιάρας και παμπόνηρης ξαδέλφης της βασίλισσας Μαργαρίτας. Ο ήρωας μας κατηγορείται για την απαγωγή της Βασίλισσας, προκαλώντας τον πανικό στην κυψέλη. Η αλήθεια είναι ότι η Μαργαρίτα είναι αιχμάλωτη των Ζιζάνιων, που είναι συνένοχα της Γουέντι, όσο εκείνη καταλαμβάνει τον θρόνο. Με τη βοήθεια των νέων του φίλων, ο Απόλλο ηγείται μίας ριψοκίνδυνης αποστολής διάσωσης. Πρέπει να απελευθερώσει τη Βασίλισσα Μαργαρίτα και να σώσει τo μελίσσι, ξεπερνώντας πολλά εμπόδια με τη βοήθεια της φαντασίας.
Σκηνοθεσία: Αρνό Μπουρόν, Άντον Κρινγκς
Το Μάτι της Κωνσταντινούπολης
Πιστός στις αρχές του φωτορεπορτάζ ο σπουδαίος Τούρκος φωτογράφος, Αρά Γκιουλέρ. Εκθέσεις του έχουν διοργανωθεί σε όλο τον κόσμο. Στο ντοκιμαντέρ «Το μάτι της Κωνσταντινουπόλης» μιλάει ο ίδιος για τη ζωή του. Γεννημένος το 1928, τον αποκαλούσαν “Eye of Istanbul” ή αλλιώς «το μάτι της Πόλης» αφού με τον φακό του προσπαθούσε να αποτυπώσει τον άνθρωπο του μόχθου, τον άνθρωπο που δουλεύει ή ξαποσταίνει, προσεύχεται ή διασκεδάζει. Ο ουμανιστικός του κόσμος αποτελείται από ψαράδες και βαρκάρηδες που διασχίζουν τον Κεράτιο, αχθοφόρους στα καφενεία, καθημερινούς εργάτες. Ο Γκιουλέρ λάτρεψε τους απλούς ανθρώπους της Κωνσταντινούπολης και τους φωτογράφισε με μοναδικό τρόπο.
Σκηνοθεσία: Μπινούρ Καραεβλί, Φατίχ Καϊμάκ