ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

Poltergeist (3D)

2popcorn

Στην τάση που θέλει παλιές ταινίες τρόμου να αναβιώνουν σε μία τρισδιάστατη ή μη εκδοχή τους, το Poltergeist του 1982 επιστρέφει στις οθόνες σε ένα ριμέικ που σε κάνει να ενδιαφέρεσαι μεν για τους κεντρικούς ήρωες, αλλά δεν προσφέρει και πολλά από άποψη χιούμορ ή τρόμου.

Μία οικογένεια μετακομίζει σε ένα σπίτι στα προάστια. Ο σύζυγος είναι άνεργος, η σύζυγος προσπαθεί να γράψει ένα βιβλίο, βγάζοντάς τα πέρα με τα τρία παιδιά της οικογένειας. Μέχρι τη στιγμή που το σπίτι θα δεχθεί επίθεση από πνεύματα, μιας και έχει χτιστεί πάνω σε παλιό νεκροταφείο. Η οικογένεια θα προσπαθήσει να αμυνθεί.

poltergeist-2015-002

Σε ένα περίεργο δείγμα οικογενειακής horror κωμωδίας που δεν βλέπουμε πολύ συχνά στην οθόνη, η ταινία καταφέρνει να πετύχει εν μέρει τον στόχο της: λίγο να σε κάνει να τρομάξεις, λίγο να εντυπωσιαστείς με τα εφέ, λίγο να γελάσεις. Δεν έχει, βέβαια, λόγο ύπαρξης αφού όλα αυτά τα κατάφερνε -και πολύ καλύτερα- η ταινία του 1982 που είχε στην παραγωγή την υπογραφή του Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Δεν είναι μόνο ότι το original τα προσέφερε όλα αυτά σε μεγαλύτερο βαθμό, αλλά και ότι οι προσθήκες που γίνονται λειτουργούν εναντίον της ταινίας: η εποχή των κινητών τηλεφώνων, των drone cameras, ενώ και τα σαν ζόμπι πνεύματα του τέλους μοιάζουν να είναι βγαλμένα από βιντεοπαιχνίδι.

poltergeist-2015-001

Αυτό το οποίο καταφέρνει να σε πείσει η ταινία είναι ότι οι Μπόουεν της ταινίας είναι πραγματική οικογένεια. Τα μέλη της δεν διαθέτουν μόνο εμφανισιακή ομοιότητα, αλλά αναπτύσσουν σχέσεις τρυφερές μεταξύ τους. Σε αυτό συμβάλει ο Σαμ Ρόκγουελ (που είναι πολύ καλός ηθοποιός και απορείς τι δουλειά έχει σε αυτή την ταινία) και η Ρόζμαρι ΝτεΓουίτ.

poltergeist-2015-004

Τελικά να τη δω;

Εάν δεν έχετε δει την κλασική ταινία του 1982, θα ικανοποιηθείτε. Αλλά πάλι, γιατί να μην δείτε την κλασική ταινία του 1982;

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *