Suburbicon
Καλώς ήρθατε στο ηλιόλουστο Suburbicon! Ένα προάστιο με χαρούμενες οικογένειες, ακριβώς στην καρδιά της Κεντρικής Αμερικής. Με τα σπίτια τους και το φροντισμένο γρασίδι στους κήπους τους, το Suburbicon είναι η απάντηση στο αμερικάνικο όνειρο του 1957. Αν και η οικογένεια Λοντζ είναι μία εκ των ακρογωνιαίων λίθων στη συγκεκριμένη κοινότητα, η ζωή τους ανατρέπεται ξαφνικά όταν μία επίθεση που δέχονται από αγνώστους μέσα στο σπίτι τους, επιφέρει τον τραγικό θάνατο της μητέρας του μικρού Νίκι. Μία απρόβλεπτη και γεμάτη υποψίες διαδοχή από γεγονότα μπλέκει την οικογένεια σε έναν ιστό από προδοσίες, μοιχεία και εκβιασμούς.
Το Suburbicon λοιπόν, ένα παλαιότερο σενάριο των Αδελφών Κοέν-στο οποίο έβαλαν το χέρι τους και ο ίδιος ο Clooney αλλά και ο Grant Heslov (Oscar για το Argo)- πήρε μορφή υπό την σκηνοθετική καλαισθησία του Clooney. Μαύρο χιούμορ, φόνοι, σάτιρα, ανατροπή και μια άρτια καλλιτεχνικά παραγωγή σε μια ταινία πραγματική απόλαυση που θυμίζει σε πολλά την πρώτη καλλιτεχνική περίοδο των Κοέν. Ως υπόθεση πάντα, διότι ο Clooney ως σκηνοθέτης έχει εντελώς διαφορετικό ύφος. Η περίοδος των 50’s, τα ρατσιστικά γεγονότα, ο Αμερικάνικος τρόπος ζωής και μια φανταστική πόλη όπου συμβαίνουν τα χειρότερα από ανθρώπους απίστευτα δολοπλόκους, οι οποίοι οδηγούνται από την έλλειψη εξυπνάδας τους-βλέπε Φάργκο. Κανείς δεν δείχνει να ασχολείται με το τι συμβαίνει στην οικογένεια Λοντζ, εφόσον όλη η πόλη παραληρεί από το ρατσιστικό μένος για την πρώτη αφροαμερικανική οικογένεια που μετακομίζει στο ειδυλλιακό προάστιο.
Ο Matt Damon αισθάνεται άνετα ξανά υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του φίλου του Clooney , η Julianne Moore σε διπλό ρόλο μάλιστα, επιβεβαιώνει ξανά πως της ταιριάζει το να ερμηνεύει ρόλους εποχής 50s και 60s και ο Oscar Isaac είναι η ερμηνευτική πινελιά που συμπληρώνει την ιστορία για να οδηγηθεί στο επίσης απολαυστικό φινάλε. Ο Alexander Desplat υπογράφει μία από τις ωραιότερες δουλειές του των τελευταίων ετών, η σκοτεινή αλλά πολύχρωμη φωτογραφία του Robert Elswit (Οscar για το There Will Be Bllod) φωτίζει τις λεπτομέρειες και το γρήγορο μοντάζ του Stephen Mirrione (Οscar για το Traffic) δίνει ρυθμό και ταχύτητα σε μία ταινία που δεν χάνει λεπτό το ενδιαφέρον της.
Κινηματογραφική απόλαυση η έκτη σκηνοθετική δουλειά του George Clooney, ένα έξυπνο, ευχάριστο αλλά και γεμάτο νοήματα φιλμ, που μπορεί να χάνει την ισορροπία του λίγο ανάμεσα στα είδη στα οποία ανήκει-δραματική περιπέτεια ή κατάμαυρη κομεντί- αλλά ως συλλογική δουλειά κρίνεται απόλυτα επιτυχημένη.