Σινεμά με Θέα στη Θεσσαλονίκη: Παρουσίαση και Πρόγραμμα προβολών
Η παρουσίαση του θερινού «Σινεμά με Θέα»
Τη λειτουργία του θερινού κινηματογράφου «Σινεμά με Θέα», ο οποίος φιλοξενείται στην οροφή του νέου κτηρίου (Μ2) του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν την Τρίτη 14 Ιουνίου το βράδυ στους εκπροσώπους του Τύπου οι επικεφαλής των δύο συνεργαζόμενων φορέων, του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ) και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΦΚΘ).
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΟΜΜΘ, Γεώργιος Εμμανουήλ Λαζαρίδης, έκανε λόγο για ποιοτική, εναλλακτική και οικονομική πρόταση εξόδου, η οποία απευθύνεται σε όσους θα παραμείνουν εντός των τειχών της πόλης κατά το μεγαλύτερο μέρος της θερινής περιόδου. Ο ίδιος σημείωσε πως το θερινό σινεμά του Μεγάρου Μουσικής διακρίνεται για την ιδιαιτερότητα του, ακριβώς επειδή:
«αποτελεί ένα περιβάλλον δίχως οπτικά εμπόδια, ένα περιβάλλον που χαρίζει στο κοινό μία αίσθηση ελευθερίας για στοχασμό και διαμορφώνει τις συνθήκες, για να αφεθούν οι θεατές στη μαγεία του κινηματογράφου».
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΜΜΘ, Νικήτας Μυλόπουλος, ανέφερε ότι η σύντομη ιστορία του «Σινεμά με Θέα», που φέτος συμπληρώνει το δεύτερο έτος της λειτουργίας του, εντάσσεται στο όραμα της νέας διοίκησης του πολιτιστικού οργανισμού για εξωστρέφεια. Ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για «Μέγαρο ανοιχτό στην πόλη» και πρόσθεσε ότι κατά τις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσουν και άλλες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις, που θα φιλοξενηθούν στον υπαίθριο χώρο της πλατείας μεταξύ των δύο υφιστάμενων κτηρίων του ΟΜΜΘ.
Ο νέος διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης, ο οποίος μίλησε για πρώτη φορά δημοσίως στη Θεσσαλονίκη με τη θεσμική ιδιότητά του, τόνισε πως:
«το Φεστιβάλ Κινηματογράφου θα δίνει συνεχώς το “παρών”, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, για να κάνει τις νύχτες των σινεφίλ λίγο πιο μαγικές. Το πιο σημαντικό για μας και για μένα προσωπικά είναι η λέξη συνεργασία. Θα την ακούτε αυτή τη λέξη πολύ συχνά τους επόμενους μήνες γιατί το Φεστιβάλ θέλει να συνεργαστεί με όλους τους πολιτιστικούς φορείς της πόλης, αλλά και με όλους γενικότερα τους φορείς, όπως ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια, για να δώσουμε ξανά την ελπίδα μέσα από τις κινούμενες εικόνες. Θα συνεργαστούμε με το φωτογραφικό κέντρο stereosis, το Parthenώn Film Festival και το Taratsa International Film Festival, ενώ θα διοργανώσουμε κι άλλη μία εκδήλωση σε συνεργασία με το Μέγαρο Μουσικής, την οποία επιτρέψτε μου να μην σας την αποκαλύψω τώρα, αλλά θα είναι αρκετά εντυπωσιακή».
Η νέα γενική διευθύντρια του Φεστιβάλ, Ελίζ Ζαλαντό, εξήρε επίσης τη σημασία της συνεργασίας τονίζοντας ότι:
«σκοπός μας είναι να χτίσουμε γέφυρες ανάμεσα στον κινηματογράφο και τις άλλες τέχνες, ανάμεσα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και στους Θεσσαλονικείς, ανάμεσα σε όλους τους πολιτιστικούς φορείς της πόλης. Θέλουμε να χτίσουμε γέφυρες που θα ενώνουν όλους εμάς τους εραστές των τεχνών και του πολιτισμού και απόψε από αυτή την οροφή βάζουμε το πρώτο λιθαράκι».
Αμέσως μετά τις σύντομες ομιλίες ακολούθησε η προβολή της ταινίας Inside Llewyn Davis σε σενάριο και σκηνοθεσία των Ίθαν και Τζόελ Κοέν, παραγωγής 2013.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι ήδη έχει αρχίσει η ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων για τις 14 ταινίες του «Σινεμά με Θέα» μέσω της ιστοσελίδας του ΟΜΜΘ (www.tch.gr).
Σινεμά με Θέα 2016
(Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 20/6-14/7 & 29/8-15/9)
Η πιο δροσερή πρόταση εξόδου γίνεται και φέτος το καλοκαίρι από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Οι δυο κορυφαίοι πολιτιστικοί θεσμοί μετά το άκρως επιτυχημένο περυσινό εγχείρημα – οι προβολές ήταν sold out! – ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους και προτείνουν στο κοινό μαγικές κινηματογραφικές βραδιές στο «Σινεμά με Θέα», το ωραιότερο θερινό σινεμά της πόλης, στο roof του κτιρίου Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη μοναδική θέα στον Θερμαϊκό Κόλπο. Το «Σινεμά με Θέα» είναι ένας θερινός κινηματογράφος που προσφέρει μια εναλλακτική οικονομική πολιτιστική πρόταση εξόδου για όσους θα βρίσκονται στην πόλη, για επτά τετραήμερα, από τις 20 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου και από τις 29 Αυγούστου έως τις 15 Σεπτεμβρίου.
Οι 14 ταινίες που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ξεχώρισαν και αγαπήθηκαν από το σινεφίλ κοινό την τελευταία πενταετία και φέρουν τις υπογραφές αγαπημένων σκηνοθετών, όπως οι αδελφοί Κοέν, ο Άκι Καουρισμάκι, ο Τόμας Βίντερμπεργκ, ο Τζιμ Τζάρμους, ο Φρανσουά Οζόν, κ.ά.
Πρόγραμμα προβολών:
ΙΟΥΝΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΟΣ – (έναρξη προβολών 21:30)
Δευτέρα 20/6 & Τρίτη 21/6
Το λιμάνι της Χάβρης
Τετάρτη 22/6 & Πέμπτη 23/6
Η αγάπη είναι παράξενη
Δευτέρα 27/6
Inside Llewyn Davis
Τετάρτη 29/6
Ψάχνοντας τον Sugar Mar
Δευτέρα 4/7 & Τρίτη 5/7
The Lunchbox: Παραδόσεις αγάπης
Τετάρτη 6/7 & Πέμπτη 7/7
Το κυνήγι
Δευτέρα 11/7 & Τρίτη 12/7
Το διαζύγιο: Η δίκη της Βίβιαν Αμσαλέμ
Τετάρτη 13/7 & Πέμπτη 14/7
Το αλάτι της γης
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ & ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ – (έναρξη προβολών 21:00)
Δευτέρα 29/8 & Τρίτη 30/8
Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί
Τετάρτη 31/8 & Πέμπτη 1/9
Μαργκερίτ
Δευτέρα 5/9 & Τρίτη 6/9
Η καινούργια φιλενάδα
Τετάρτη 7/9 & Πέμπτη 8/9
Τα χιόνια του Κιλιμάντζαρο
Δευτέρα 12/9 & Τρίτη 13/9
Ανωτέρα βία
Τετάρτη 14/9 & Πέμπτη 15/9
Party Girl
Αναλυτικά οι ταινίες:
Το λιμάνι της Χάβρης / Le Havre
(Φινλανδία – Γαλλία – Γερμανία, 2011)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Άκι Καουρισμάκι / Aki Kaurismäki.
Με τους: André Wilms, Blondin Miguel, Jean-Pierre Darroussin.
Έγχρωμη, 93’
Ο Μαρσέλ Μαρξ, ένας μεσήλικας πρώην συγγραφέας που έχει αυτοεξοριστεί στη Χάβρη, το δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι της Γαλλίας, μοιράζει την καθημερινότητά του ανάμεσα στο ταπεινό επάγγελμα του λούστρου, που πλέον εξασκεί, τις επισκέψεις στο αγαπημένο του μπαρ και την φροντίδα της άρρωστης συζύγου του, Αρλετί. Ένα παιχνίδι της μοίρας, όμως, θα τον φέρει πρόσωπο με πρόσωπο με έναν ανήλικο αφρικανό λαθρομετανάστη, για χάρη του οποίου ο Μαρσέλ θα επιστρατεύσει κάθε απόθεμα ανθρωπιάς που διαθέτει, προκειμένου να τον διασώσει.
Η αγάπη είναι παράξενη / Love is Strange
(ΗΠΑ – Γαλλία – Βραζιλία – Ελλάδα, 2014)
Σκηνοθεσία: Άιρα Σακς / Ira Sachs.
Σενάριο: Ira Sachs, Mauricio Zacharias.
Με τους: John Lithgow, Alfred Molina, Marisa Tomei.
Έγχρωμη, 94’
Μετά από σχέση 40 χρόνων, ο Μπεν κι ο Τζορτζ επιτέλους ενώνονται με τα δεσμά του γάμου σε μια ειδυλλιακή τελετή στο νότιο Μανχάταν. Ωστόσο, ο Τζορτζ σύντομα θα χάσει τη δουλειά του κι έτσι θα πρέπει να πουλήσουν το διαμέρισμά τους. Θύματα, πλέον, της αμείλικτης αγοράς ακινήτων της Νέας Υόρκης, οι δυο τους θα πρέπει να ζήσουν προσωρινά χωριστά, μέχρι να βρουν ένα πιο οικονομικό νέο σπίτι.
Inside Llewyn Davis
(ΗΠΑ – Μεγάλη Βρετανία – Γαλλία, 2013)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Ίθαν & Τζόελ Κοέν / Ethan & Joel Coen.
Με τους: Oscar Isaac, Carey Mulligan, John Goodman.
Έγχρωμη, 104’
Ο Λιούιν Ντέιβις, ένας ιδιόρρυθμος και ιδιοφυής νεαρός μουσικός, προσπαθεί να επιβιώσει στο Γκρίνουιτς Βίλατζ της Νέας Υόρκης του 1961, την εποχή της αναβίωσης της φολκ μουσικής. Άφραγκος και δύστροπος, περιπλανιέται εδώ κι εκεί παρέα με μια γάτα που απρόθυμα υιοθετεί, ανοιχτός στις προκλήσεις της μοίρας του και τα παιχνίδια της τύχης.
Ψάχνοντας τον Sugar Μan / Searching for Sugar Man
(Σουηδία – Μεγάλη Βρετανία – Φινλανδία, 2012)
Σκηνοθεσία: Μαλίκ Μπεντζελούλ / Malik Bendjelloul.
Σενάριο: Malik Bendjelloul, Stephen ‘Sugar’ Segerman (άρθρο), Craig Bartholomew Strydom (άρθρο).
Με τους: Rodriguez, Stephen ‘Sugar’ Segerman, Dennis Coffey.
Έγχρωμο – ασπρόμαυρο, 86’
Στο τέλος της δεκαετίας του 1960, δύο σημαντικοί μουσικοί παραγωγοί ανακαλύπτουν έναν άγνωστο καλλιτέχνη σε ένα μπαρ του Ντιτρόιτ και ηχογραφούν μαζί του ένα άλμπουμ που θεωρούν ότι θα τον κάνει τον σπουδαιότερο της εποχής του. Ωστόσο, το άλμπουμ αποτυγχάνει παταγωδώς εμπορικά, ο καλλιτέχνης μένει στην αφάνεια, ενώ γεννιούνται φήμες για δήθεν αυτοκτονία του επί σκηνής… Παρόλα αυτά, μια πειρατική ηχογράφηση του δίσκου φτάνει από την Αμερική στην Νότια Αφρική, όπου γνωρίζει εξαιρετική επιτυχία, κάνοντας εκεί τον μουσικό αυτόν πιο διάσημο από τους Rolling Stones και τον Έλβις Πρίσλεϊ. Xρόνια αργότερα, δύο Νοτιοαφρικανοί θαυμαστές του αποφασίζουν να τον αναζητήσουν, ανακαλύπτοντας την αληθινή ιστορία της ζωής του μουσικού Σίξτο Ροντρίγκεζ.
>> Διαβάστε επίσης: Αυτοκτόνησε στα 36 του ο σκηνοθέτης του Ψάχνοντας τον Sugar Man
The Lunchbox: Παραδόσεις αγάπης / Dabba
(Ινδία – Γαλλία – Γερμανία – ΗΠΑ – Καναδάς, 2013)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Ριτές Μπάτρα / Ritesh Batra.
Με τους: Irrfan Khan, Nimrat Kaur, Nawazuddin Siddiqui.
Έγχρωμη, 104’
Εδώ και 120 χρόνια στη Μουμπάι, κάθε πρωί, 5.000 Νταμπαβάλα -τοπικοί κούριερ φαγητού- παραδίδουν ζεστά γεύματα από την κουζίνα των νοικοκυρών στα γραφεία των συζύγων τους. Σε αυτό το σύστημα παράδοσης, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, μόνο ένα στο ένα εκατομμύριο από αυτά τα πακέτα μπορεί να φτάσει στα λάθος χέρια. Το Lunchbox είναι η ιστορία αυτού του λάθους, που θα φέρει κοντά δυο αγνώστους: μια νεαρή γυναίκα θα βρεθεί να αλληλογραφεί με έναν μοναχικό υπάλληλο, ανταλλάσσοντας καθημερινά μηνύματα μέσω των πακέτων φαγητού.
Το κυνήγι / Jagten
(Δανία, 2012)
Σκηνοθεσία: Τόμας Βίντερμπεργκ / Thomas Vinterberg.
Σενάριο: Thomas Vinterberg & Tobias Lindholm.
Με τους: Mads Mikkelsen, Thomas Bo Larsen, Annika Wedderkopp.
Έγχρωμη, 115’
Έπειτα από ένα επώδυνο διαζύγιο, ο 40χρονος Λούκας έχει μια νέα σχέση, μια νέα δουλειά και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με τον έφηβο γιο του, Μάρκους. Σύντομα, όμως, όλα θα ανατραπούν εξαιτίας ενός ψέματος το οποίο εξαπλώνεται σαν ιός. Το σοκ και η δυσπιστία ξεφεύγουν από κάθε έλεγχο και η μικρή κοινότητα βρίσκεται σε κατάσταση μαζικής υστερίας, όσο ο Λούκας παλεύει μόνος του για τη ζωή και την αξιοπρέπεια του.
Το διαζύγιο: Η δίκη της Βίβιαν Αμσαλέμ / Gett
(Ισραήλ – Γαλλία – Γερμανία, 2014)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Ρονίτ Ελκαμπέτζ / Ronit Elkabetz, Σλομί Ελκαμπέτζ / Shlomi Elkabetz.
Με τους: Ronit Elkabetz, Simon Abkarian, Gabi Amrani.
Έγχρωμη, 115’
Στο Ισραήλ δεν αναγνωρίζεται ο πολιτικός γάμος, πόσω μάλλον το διαζύγιο. Μόνο οι ραβίνοι νομιμοποιούν έναν γάμο και, αν χρειαστεί, τη διάλυση του. Όμως στην τελευταία περίπτωση χρειάζεται η συναίνεση του συζύγου, ο οποίος έχει μεγαλύτερη εξουσία ακόμη και από τους δικαστές. Η Βίβιαν Αμσαλέμ κάνει αιτήσεις διαζυγίου επί τρία ολόκληρα χρόνια, όμως ο σύζυγος της, Ελίσα, δεν συμφωνεί με αυτό.
Το αλάτι της γης / The Salt of the Earth
(Γαλλία – Βραζιλία – Ιταλία, 2014)
Σκηνοθεσία: Βιμ Βέντερς / Wim Wenders, Ζουλιάνο Ριμπέιρο Σαλγάδο / Juliano Ribeiro Salgado.
Σενάριο: Juliano Ribeiro Salgado, Wim Wenders, David Rosier.
Έγχρωμο – ασπρόμαυρο, 110’
Τα τελευταία 40 χρόνια ο φωτογράφος Σεμπαστιάο Σαλγάδο ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, στα βήματα μιας ανθρωπότητας που συνεχώς αλλάζει, έχοντας υπάρξει μάρτυρας μερικών από τα πιο σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης Ιστορίας. Τώρα πηγαίνει ν’ ανακαλύψει παρθένες εκτάσεις, άγριες χλωρίδες και πανίδες και μεγαλοπρεπή τοπία, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου φωτογραφικού αφιερώματος που εξυμνεί την ομορφιά του πλανήτη μας. Η ζωή και το έργο του Σεμπαστιάο Σαλγάδο αποκαλύπτεται σε αυτό το ντοκιμαντέρ από τον γιο του, Ζουλιάνο, που τον συνόδευε στα πιο πρόσφατα ταξίδια του, και από τον σπουδαίο σκηνοθέτη Βιμ Βέντερς.
Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί / Only Lovers Left Alive
(Γερμανία – Γαλλία – Κύπρος, 2013)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Τζιμ Τζάρμους / Jim Jarmusch.
Με τους: Tom Hiddleston, Tilda Swinton, Mia Wasikowska, John Hurt.
Έγχρωμη, 123’
Με φόντο τα ρομαντικά συντρίμμια του Ντιτρόιτ και τα σοκάκια της Ταγγέρης, ένας μουσικός της αντεργκράουντ σκηνής, βαθιά θλιμμένος για την πορεία της ανθρώπινης κατάστασης, ξανασυναντιέται με την αινιγματική ερωμένη του. Αυτή η ερωτική ιστορία κρατάει εδώ και αρκετούς αιώνες, αλλά ο ερχομός της απρόβλεπτης αδελφής της αγαπημένης του, θα διαταράξει τις ισορροπίες. Θα μπορέσουν αυτοί οι σοφοί κι ευαίσθητοι χαρακτήρες να επιβιώσουν, καθώς ο μοντέρνος κόσμος γύρω τους καταρρέει;
Μαργκερίτ / Marguerite
(Γαλλία – Τσεχία – Βέλγιο, 2015)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Ξαβιέ Τζιανολί / Xavier Giannoli.
Με τους: Catherine Frot, André Marcon, Michel Fau.
Έγχρωμη, 129’
Στα περίχωρα του Παρισιού της δεκαετίας του ’20 και συγκεκριμένα στο κάστρο της πάμπλουτης Μαργκερίτ Ντιμόντ, όλη η καλή κοινωνία μαζεύεται για να την ακούσει να δίνει μοναδικές ερμηνείες στις αγαπημένες της άριες. Η μοναδικότητα, ωστόσο, έγκειται στη φρικτή κακοφωνία αυτής της σοπράνο, η οποία εκτελεί ανελέητα τα κομμάτια της όπερας, ωστόσο όλοι -λόγω υποκρισίας- την αντιμετωπίζουν σαν τη μεγάλη ντίβα που κι η ίδια νομίζει πως είναι. Όταν στην τελευταία της συναυλία παρευρεθούν ένας δημοσιογράφος κι ένας ντανταϊστής ποιητής και δημοσιοποιήσουν αυτή την καλλιτέχνιδα-φαινόμενο, η Μαργκερίτ θα έρθει πολύ κοντά στο όνειρο, αλλά και την απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα.
Η καινούρια φιλενάδα / Une nouvelle amie
(Γαλλία, 2014)
Σκηνοθεσία: Φρανσουά Οζόν / François Ozon.
Σενάριο: Ruth Rendell (μυθιστόρημα), François Ozon.
Με τους: Romain Duris, Anaïs Demoustier, Raphaël Personnaz.
Έγχρωμη, 108’
Μετά το θάνατο της καλύτερης φίλης της, η Κλερ πέφτει σε βαθιά κατάθλιψη, ώσπου μια καινούργια φιλενάδα με ένα εντελώς ασυνήθιστο μυστικό, μπαίνει στη ζωή της. Αυτή η νέα σχέση οδηγεί την Κλερ σε αναπάντεχες ανακαλύψεις οι οποίες, ενώ αρχικά την σοκάρουν, ταυτόχρονα της ανοίγουν νέους ορίζοντες, οδηγώντας τη τελικά να ξαναβρεί το κέφι της για ζωή.
Τα χιόνια του Κιλιμάντζαρο / Les neiges du Kilimandjaro
(Γαλλία, 2011)
Σκηνοθεσία: Ρομπέρ Γκεντιγκιάν / Robert Guédiguian.
Σενάριο: Robert Guédiguian, Victor Hugo (ποίημα), Jean-Louis Milesi.
Με τους: Ariane Ascaride, Jean-Pierre Darroussin, Gérard Meylan.
Έγχρωμη, 107’
Παρόλο που έχει χάσει τη δουλειά του πρόσφατα, ο Μισέλ ζει ευτυχισμένος με την γυναίκα του Μαρί-Κλερ, με την οποία είναι ερωτευμένοι για πάνω από τριάντα χρόνια. Τα παιδιά και τα εγγόνια τους τούς δίνουν χαρά, όπως και οι καλοί φίλοι τους. Όμως, αυτή η ευτυχία θα διαταραχθεί από δύο οπλισμένους νεαρούς που θα τους επιτεθούν βίαια και θα τους ληστέψουν. Το σοκ γίνεται μεγαλύτερο όταν ανακαλύπτουν ότι την επίθεση έχει οργανώσει ο Κριστόφ, ένας πρώην συνάδελφος του Μισέλ, που απολύθηκε την ίδια μέρα με εκείνον.
Ανωτέρα βία / Turist
(Σουηδία – Γαλλία – Νορβηγία – Δανία, 2014)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Ρούμπεν Όστλουντ / Ruben Östlund.
Με τους: Johannes Kuhnke, Lisa Loven Kongsli, Clara Wettergren.
Έγχρωμη, 120’
Μία οικογένεια Σουηδών πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι, όμως το ειδυλλιακό σκηνικό των διακοπών τους ανατρέπεται βίαια εξαιτίας μιας χιονοστιβάδας, κατά τη διάρκεια της οποίας η Έμπα ζητά τη βοήθεια του Τόμας καθώς προσπαθεί να προστατεύσει τα παιδιά τους, όμως εκείνος τρέχει για να σωθεί ο ίδιος. Η οικογενειακή ισορροπία έχει διαταραχθεί πλήρως. Η αναπάντεχη αντίδραση του Τόμας προκαλεί την επαναξιολόγηση των ρόλων και του οικογενειακού κατεστημένου. Ο γάμος του ζευγαριού κρέμεται από μια κλωστή, καθώς ο Τόμας προσπαθεί να επανακτήσει τον ρόλο του αρχηγού της οικογένειας.
Party Girl
(Γαλλία, 2014)
Σκηνοθεσία – σενάριο: Μαρί Αμασουκελί / Marie Amachoukeli, Κλερ Μπερζέ / Claire Burger, Σάμουελ Τεΐς / Samuel Theis.
Με τους: Angélique Litzenburger, Joseph Bour, Mario Theis.
Έγχρωμη, 96’
Η ζωή δεν σταματάει στα -ήντα. Μερικές φορές γίνεται πιο συναρπαστική μετά. Η Ανζελίκ είναι μια εξηντάχρονη γυναίκα που έχει περάσει όλη της τη ζωή δουλεύοντας σε στριπτιτζάδικα και nightclubs. Έχει δύο αδυναμίες: τα πάρτι και τους άντρες. Όταν ο πιο καλός πελάτης της, ο Μισέλ, της ομολογεί τον έρωτά του για αυτήν, της κάνει πρόταση να την παντρευτεί και της υπόσχεται μια καλύτερη ζωή, η Ανζελίκ έρχεται αντιμέτωπη με το δίλημμα: είναι έτοιμη να αφήσει για πάντα μια ζωή γεμάτη σεξ, ποτά και ξενύχτια;